21.12.2013 : KENDURI KENDARA WARIS

Dari KUALA LUMPUR ke MERSING

Haa..nak kata awal pagi pun x jugak la kan..tapi selepas PUKUL SIAP..hehe..tau x apa tu pukul siap? Bukan PUKUL CURI tau..hahaha...Maknanya..selepas kita semua dah siap..baru gerak.. Selagi x siap..xleh la nak gerak kan? Setuju? 

Aku agak hilang ingatan sekejap.. pheww.. Hilang ingatan sama ada anak sedara aku si Angah tu ikut sekali ke tidak..haha.. x kesahlah..kalau ikut ke x ikut ke..citer dah lepas..kekkee..sian Angah..dilupakan..kahkahkah.. =D

Kami berganti2 bawak kereta..sebab macam biasalah En Apaw memang suka jadi co-pilot daripada jadi Pilot..haha.. Alhamdulillah..kami sampai MERSING atau lebih tepat lagi sampai ke KZ FANI CAFE dengan selamat..

Ha.. malam ni sebenarnya ada upacara akad nikah sekupu2 aku..hehe.. berkupu2 bagai..rama2 jer takder.. haha.. So..lepas maghrib, aku n segerombolan keluarga berkereta ke Masjid Kampung Sri Pantai.. So..layan gambar please..




Besar skit..sebab bagi can tengok muka pengantin..hehe


 Besar jugak...sebab tuan punya blog ngan pengantin..haha..


Berakhirlah malam ni dengan seorang CIK bergelar PUAN.. Semoga ikatan pernikahan mereka diberkati ALLAH sehingga ke SYURGA..Aamiin..

HA..walaupun malam ni berakhir dengan gembira dan lancar.. Aku masih risaukan pasal Hari Keluarga Waris Allahyarham Pak Wok Jumaat yang akan berlangsung pada 23.12.2013.. Semoga dipermudahkan.. (Actually masa tulis ni dah selesai pun acara..dan ALHAMDULILLAH..berakhir dengan penuh keceriaan walaupun hujan)..

Tamatlah kesan degil..oopss..silap..tamatlah hari ni..dengan tido.. =p

Tata



No comments:

Post a Comment