6.2.2013 : Part 2 : Travelogue Bandung

Day 1 : Part 2 : KL - BANDUNG

Adoiiilla... x abis2 lagi ek..hehe..kesiann...baca la kalau rajin..kalau malas..layan jer gambar yang ada..kalau ada muka korang..sure korang baca kan? kan? kan? 
Aku taulah..sebab aku pun sama..hahahha

OK..x abis lagi acara di LCCT dan hari pertama perjalanan ke Bandung.. Belek2 gambar dalam desktop ni..rupanya ada gambar En Apaw dan gambar² lain kat LCCT..aku x kira..aku nak masukkan semua gambar ni..sebab nanti inilah kenangan aku..kalau aku malas nak cuci gambar2 ni semua..hehe..jimat Mak Jemah..heheh

Jom layan gambar jap..

Ha..ni la pintu perlepasan domestik..korang jgn buat gila nak g Bandung masuk kot sini..x sampai nanti..hehe..

Aku n En Apaw



Santai nampak =p

Pengalaman kedua naik flite utk Irah n Lala..n aku rasa 1st experience untuk Khaidir dan Naimah. It's ok..it's orite..lepas ni kita jelajah dunia..perghhh..memang world!! Haha

Ewah2..seronoknya..uruttt..beli satu letak kat umah pun best kan Abg Syg?? muahahahaha

Senyum jer Ayah.. =D

Oittt...dengar dengar dengar.. Pengumuman!! Pengumuman!! 

"Penerbangan Pesawat QZ 8596 dari Kuala Lumpur ke Bandung akan berlepas tidak lama lagi. Semua penumpang dipersilakan ke pintu gate no (x ingatla plak!) untuk penerbangan segera"

 Dan sebaik terdengar jer pengumuman tu..apa lagi..beraturrr...angkatt..jatuhhh..angkatt..jatuhhh..haha.. perasan macam beratur kat sekolah plak teman ni..hehe.. Udah beratur, cek boarding pass..kami pun berjalanlah ke arah kapal terbang yang setia menunggu.. cer tgk pic bawah ni..disiplin x? cer cakap? Disiplin kan kan kan??
=p




Aduii..letih berjalan..lepas letak bagasi tangan kat tempatnya..kami pun duduk dengan jayanya..hehe..Moh kita layan gambar dalam flite..

Ni awan..x tau la awan nano ke..awan cumulonimbus ke.. asal korang kenal ni awan udah ler..hehe

Ni Angah.. budak nakal..kekeke..

Ni tulisan kat belakang seat Airasia Indonesia..tu sebab bukan Bahasa Melayu.. apa tu sabuk pengaman? sapa tau?? 

En Apaw dengan tidur memang tidak dapat dipisahkan..hehe..

 Peace yo!!



Dari jauh ke dekat : Ayie, Ucu, Pak Ucu n Along

Okla..penat dah menaip.. Sambung bila dah sampai Bandung ek.. bukan apa..aku xder gambar kat sana dalam hard disc desktop ni.. kena amik kat FB Kak Idah or Naimah..tapi...huhuhu.. FB kena block skrg ni..xleh nak meneruskan penceritaan aku..

SABAR tau..

Tata




No comments:

Post a Comment