23.12.2012 : Hari Keluarga Waris

Hari Keluarga Waris @ Resang Indah Chalet Mersing, Johor



Program hari keluarga ni actually adalah yang kedua selepas yang pertama pada tahun 2010.. Dulu buat secara kecil2lan jer kat rumah aku.. Tapi memandangkan dah 2 tahun, dan dah semakin jauh ikatannya.. aku dan kak Idah diberi tanggungjawab untuk mengendalikan hari keluarga pada kali ni.. sebab kenapa kami?? aku pun xtau..haha..

Macam dalam entry sebelum ni..hari keluarga ni actually dah bermula malam selepas kenduri kawin Manja.. dan bersambung acaranya hari ni.. Banyak acara  dirancang.. 

Kesimpulannya..berjalan lancar walaupun hujan.. ALHAMDULILLAH..yang jauh didekatkan..yang dekat, dirapatkan..

Banyak feedback positif untuk hari keluarga kali ni..harapnya akan ada lagi pada tahun 2013.. In shaa ALLAH..

Korang layan gambar je la ek.. Pictures kan more than thousand words.. (Padahal malas nak menaip kan..haha) =p

En Apaw tunjuk skill..

Game 1 : Woodball 

Game 2 : Semakin jauh semakin sayang 

Game 3 : Lari dalam guni berganti2 dewasa dan kanak2


Game 5 : Bolasepak Pelikat

Anak sedara aku..hahaha..x larat gelak..Udin..Udin..





Game 6 : Baling Tin


Alhamdulillah.. Seronok kalau selalu macam ni kan?

Pasangan pengantin 2012

Aku n En Apaw (besarkan sebab owner kan? hehe)

Game 7 : Karaoke

Juara karaoke.. Pak Ucu..cayalah..

En Apaw.. selipar tu..adoiiii...hehe..

En Apaw dapat Naib Johan..Tahniah Abg Syg..

Game 8 : Pakaian beragam

Game 9 : Hero Malaya
Game 10 : Seri Mersing


Game 11 : Anyam Ketupat Paling Banyak

Game 12 : Kupas epal tanpa putus

Game 13 : Milikmu Milikku Jua

Game 14 : Tiup Belon

Game 15 : Gusti Lengan

Perghhh..penat2..haha.. Best kan? Tengok gambar jer dah leh tau memang best..hehhe..

Harapan aku..tahun ni kami berjaya lagi menganjurkan Hari Keluarga macam ni..

Tata



No comments:

Post a Comment